Algemene voorwaarden
- Recht van retour
Bij de aankoop van uw producten heeft u de mogelijkheid te retourneren binnen 7 dagen.
Het is van belang dat u tijdens de bedenktijd netjes omgaat met het product en de verpakking. U kunt het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking retour sturen. ortaal/
U kunt uw pakket retour sturen met DHL via de volgende link: https://www.rose-boutique.nl/c-6163310/retour-portaal/
Kiest u ervoor om uw pakket retour te sturen via een andere leverancier dan zijn de eventuele retour kosten voor uw eigen rekening.
Het bedrag van het product, zal zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van de terugzending terug betaald worden.
– Sale items mogen niet geretourneerd of geruild worden!
- Sieraden, accessoires, lingerie, badkleding en mondkapjes kunnen wij niet retourneren i.v.m. hygiëne.
– Het artikel mag niet gedragen of beschadigd zijn!
– Pas op met make-up: ook items met make-up vlekken worden niet retour genomen!
Pre-orders worden per bestelling verzonden zodra het Item binnen is.
Klachten/problemen melden
Het is natuurlijk erg vervelend als u een klacht heeft over één van onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling ‘Klantenservice’ door te geven.
Dit kunt u doen per e-mail naar: roseboutiquenl@outlook.com
Onze medewerkers van de afdeling ‘Klantenservice’ zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht zullen wij uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst te beantwoorden.
* Er wordt géén was garantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.
(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
- Recht van retour
Bij de aankoop van uw producten heeft u de mogelijkheid te retourneren binnen 7 dagen.
Het is van belang dat u tijdens de bedenktijd netjes omgaat met het product en de verpakking. U kunt het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking retour sturen. ortaal/
U kunt uw pakket retour sturen met DHL via de volgende link: https://www.rose-boutique.nl/c-6163310/retour-portaal/
Kiest u ervoor om uw pakket retour te sturen via een andere leverancier dan zijn de eventuele retour kosten voor uw eigen rekening.
Het bedrag van het product, zal zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van de terugzending terug betaald worden.
– Sale items mogen niet geretourneerd of geruild worden!
- Sieraden, accessoires, lingerie, badkleding en mondkapjes kunnen wij niet retourneren i.v.m. hygiëne.
– Het artikel mag niet gedragen of beschadigd zijn!
– Pas op met make-up: ook items met make-up vlekken worden niet retour genomen!
Pre-orders worden per bestelling verzonden zodra het Item binnen is.
Klachten/problemen melden
Het is natuurlijk erg vervelend als u een klacht heeft over één van onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling ‘Klantenservice’ door te geven.
Dit kunt u doen per e-mail naar: roseboutiquenl@outlook.com
Onze medewerkers van de afdeling ‘Klantenservice’ zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht zullen wij uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst te beantwoorden.
* Er wordt géén was garantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.
(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)